آخرین اخبار
کد مطلب: 146981
حجت الاسلام رحماني:
آمريکا پليدترين تروريست و بزرگترين دروغگوي عالم بشريت است / افول و نابودي آمريکا آغاز شده است
تاریخ انتشار : 1401/08/13 19:28:34
نمایش : 362
آمريکا همان‌گونه که شيطان بزرگ است ، بزرگترين و پليدترين تروريست عالم و بزرگترين دروغگوي عالم بشريت هم هست، او مي‌گويد طرفدار ملت ايران است! اگر چنين است اين جنايات فاحش در بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تا به حال را چگونه توجيه مي کند.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام والمسلمين يدالله رحماني امام جمعه لردگان گفت : منافقين که دشمن مسلمانان و مومنين در عصر ظهور اند به جهت اينکه تکيه گاه ثابتي ندارند هر روز و در هر شرايطي وسيله و راه و روش خاصي براي فريفتن مخاطبان خود برمي گزيند که هدفشان ضربه زدن به مومنان است.
 امام علي عليه السلام مي فرمايند: منافقين از هر وسيله پنهان و  پيدايي  براي ضربه زدن به شما استفاده مي کنند و در هر کمين گاهي به کمين شما مي نشينند.
 منافقين براي ايجاد تفرقه بين مسلمانان و مخالفت با خدا و رسول خدا مسجد ضرار مي‌سازند و امروز با همان هدف به تخريب مساجد و کشتن نمازگزاران و زائرين مخالف مي‌پردازند و  مخالفت خود را با خدا و حکومت اسلامي و رهبري مسلمين نشان ميدهند.
 
امام جمعه لردگان گفت : امروز ۱۳ آبان سه حادثه مهم رخ داده است که هر سه نشان از عجز و ناتواني آمريکاي تروريسم در مقابله با ملت ايران و رهبري مقتدر آن است: يک: تبعيد حضرت امام خميني(ره) در سال ۱۳۴۲ دو: کشتاردانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران سال ۱۳۵۷سه: تسخير لانه جاسوسي آمريکا در سال ۱۳۵۸ ، وابستگان نادان و علاقه‌مندان به آمريکا در تبليغات خود به تعبير مقام معظم رهبري حادثه سفارت آمريکا را چالش ميان ملت ايران و آمريکا مي‌دانند در حالي که ملت ايران آغاز چالش خود را با آمريکا کودتاي ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ مي‌داند که آمريکاي جنايتکار دولت ملي و منتخب ملت را سرنگون کرده و شاه پليد را مجددا بر اين سرزمين حاکم نمود.

وي افزود : آمريکا همان‌گونه که شيطان بزرگ است ، بزرگترين و پليدترين تروريست عالم و بزرگترين دروغگوي عالم بشريت هم هست، او مي‌گويد طرفدار ملت ايران است! اگر چنين است اين جنايات فاحش در بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تا به حال را چگونه توجيه مي کند: 1.حمايت از گروه هاي تجزيه طلب در اول انقلاب 2.حمايت از کودتاي نوژه در همدان3.حمايت از منافقين تروريست 4. حمايت از صدام در جنگ ۸ ساله  5 . سرنگون کردن هواپيماي مسافربري ايران 6. تحريم ملت ايران 7.حمايت از فتنه گران سال‌هاي ۷۸ ، ۸۸ و ۱۴۰۱  8. به شهادت رساندن شهيد سليماني  9. حمايت از قاتلان دانشمندان هسته‌اي 10. حبس ميلياردها دلار از اموال ملت ايران

وي افزود :  افول و نابودي آمريکا آغاز شده است يکي از نشانه هاي آن دل بستن به چند تروريست و زن فاحشه براي مقابله با ايران و اعتلا و قدرت نمايي جهاني ايران آغاز شده است زيرا از شکستن و مقابله با ملت ايران استکبار جهاني عاجز شده است و اميد به اغتشاش و آشوب ها دارد.



حجت الاسلام رحماني درمورد مراسم 13 ابان گفت : راهپيمايي امروز ملت ايران در سراسر کشور در ۱۳ آبان حجت را بر دشمنان خارجي و ايادي داخلي آنان تمام کردن، اينکه ايران شکست ناپذير و پيروز است  در اين حقيقت ترديدي نيست و اين خيال واهي است که نوجوانان دهه هشتادي مدافع انقلاب اسلامي نباشند ، جوانان و نوجوانان دهه هشتادي چون ساير دهه ها، از اعماق قلب از آمريکا نفرت دارند و دل در گرو ايران اسلامي دارند: گواه ما تلاش و همت در تحصيل و آماده‌سازي علمي و عملي براي ساختن آينده است.

وي افزود : امروز به ياد شهداي دانش آموز در سال ۵۷ و به پيروي از آنان ميزبان نماز جمعه اين هفته هستند گوشه‌اي از افتخارات جوانان و نوجوانان عزيز شهرستان لردگان و نخبگان خلاق و افتخارآفرين را به شما نمازگزاران عزيز معرفي ميکنم: 
۱. تعداد ۲۵۹ نفر قبولي در دوره روزانه دانشگاه و ۲۳ نفر رشته هاي پزشکي، داروسازي، دندانپزشکي در کنکور امسال.
۲. بيش از ۷۰ درصد ايده هاي چهل و پنجمين جشنواره استاني ايده سبزکوه از شهرستان لردگان
(از ۱۲ نفر برگزيده استاني، ۸ نفر از شهرستان لردگان)
۳. جشنواره سراسري علمي و پژوهشي سراسر کشور _ راه يافته از شهرستان لردگان ۱۴ نفر .
سومين دوره، ۱۸ نفر از شهرستان لردگان.
۴. ۵ رتبه برتر استاني و يک رتبه برتر کشوري در جشنواره نوجوان خوارزمي .
۵. جشنواره ملي خلاقيت، نوآوري و کارآفريني _ برگزيدگان استاني ۱۲ نفر  و کشوري ۴ نفر_ از شهرستان لردگان.
۶. کسب ۱۱ ديپلم افتخار از طرف قطب کشوري زيست فن اوري، ۲۲ ديپلم افتخار استاني.
۷. نهمين دوره مسابقات کشوري علم و فن اوري نانو ۵۱ نفر (معروف به پنج شنبه هاي نانوي)
۸. در سيزدهمين دوره مسابقات کشوري علم و فن اوري نانو ۱۰ نفر از کل کشور موفق به کسب جايزه شدند که يک نفر از شهرستان لردگان بود.
۹. دو نفر از ۱۳ دانش آموز منتخب کشوري براي جايزه علمي نخبگان روستايي از شهرستان بودند.
۱۰. کسب رتبه اول در بين ۱۷ منطقه آموزش و پرورش توسط پژوهش سراي دهخداي لردگان.

وي در پايان خاطر نشان کرد : من لازم مي‌دانم از خدمات همه فرهنگيان عزيز شهرستان لردگان که در تعميد تعالي نوجوانان عزيز تشکر ميکنم. بويژه رياست محترم پژوهش سراي دهخداي آموزش و پرورش شهرستان جناب آقاي دکتر قنبري و حمايت هاي بي دريغ رياست محترم آموزش و پرورش شهرستان جناب آقاي دکتر باميري همينطور جناب آقاي مهندس صالحي مسئول مرکز رشد بسيج که مقدمات اين حضور و تجليل از نخبگان دانش آموزي را فراهم نمودند.
از مدير کل محترم آموزش و پرورش استان مطالبه حمايت و پشتيباني از اين عزيزان را دارم.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس